close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנה לשחרור לגבר - מתנה לחיים באזרחות

מערכת שורשיב טבת, תשפב16/12/2021

יש לא מעט מתנות לגבר שעולות סכומים מכובדים, אך בסקאלה הבינונית תמצאו כל מיני מתנות שחרור קלאסיות. השימושיות מביניהן יהיו

תגיות:
צילום: freepik

נכון, מרבית הנערים משתחררים מהצבא כבר בגיל 21, ואפשר להתווכח באיזה גיל בחור נהיה גבר, אבל כשבוחרים מתנה לשחרור לגבר כדאי לבחור משהו מתאים, נכון, ואם אתם קרובים – משהו אישי. כמו כל מתנה אחרת, מתנת שחרור צריכה להתאים למי שמקבל אותה, אבל גם לכם, מבחינת התקציב וההתאמה לסוג הקשר. לא תקנו רולקס למישהו שאתם בקושי מכירים, כמו שלא תקנו משהו נדוש וזול לאח או חבר קרוב.

ההמלצות הבאות למתנות שחרור לגבר יכולות לתת לכם כמה רעיונות ולפתוח את הראש לאפשרויות שמתאימות מאוד לאירוע הספציפי הזה, שכל הישראלים מכירים. כמובן שהמחירים של המתנות נעים בסקאלה

צילום: freepik
רחבה מאוד, ואין לנו ספק שתמצאו את השילוב הנכון בין המתנה והמחיר שמתאים לכם.

רשימת רעיונות למתנה לשחרור
1. זיפו – המצית הבינלאומי שכולם מכירים, מתאים יותר למעשנים כמובן, מצית זו היא מתנה קלאסית. המחיר שלה סביר לגמרי, ואפשר לחרוט עליה הקדשה אישית. אם חרטתם משהו לעניין, ולא נדוש מדי, הרי שנתתם מתנה שתלך עם המשוחרר הטרי לשנים רבות קדימה, לעיתים אפילו לכל החיים (ממש כמו האחריות של החברה על המצית!)

2. סט פוקר – לא המתנה הכי חינוכית, ובכל זאת, הפוקר הפך למשחק מאוד פופולארי בישראל, ומה לעשות שכדי לשחק בו כמו שצריך חובה שתהיה לכם ערכת פוקר מקצועית? סט פוק הוא קלאסי בתור מתנה לשחרור, כי הוא לא רק נגיש במחיר ונחמד כמתנה, אלא הוא גם מסמל המשכיות של הקשר, מעין אמירה כי "אנחנו עוד הולכים להיפגש ולשחק יחד פוקר".

3. מארז לוויסקי – אם כבר זיפו ופוקר, אז איך אפשר בלי וויסקי, המשקה של הגבר הטיפוסי, הערכה כוללת כוסות וויסקי, ואבני קרח, בקופסא מיוחדת מעץ, ערכה אלגנטית שתשמח כל חובב אלכוהול מושבע שאוהב את הוויסקי שלו ישן, עמוק, וקריר. המחיר זמין והאפקט חזק, בהחלט מתנה ראויה לכל גבר.

בסקלה הגבוהה יותר
בין אם אתם קונים ביחד כמה חברים, או שפשוט יש לכם ממה להוציא, יש מתנות ברמת מחירים גבוהה יותר. דבר ראשון אפשר לרכוש סט פוקר רציני יותר, עם 300 או 500 צ’יפים, או מארז וויסקי עם דקנטר זכוכית מרשים, ובעצם לשדרג את מתנת השחרור הקלאסית למשהו גדול יותר. לחילופין, ישנן מתנות שבמהות שלהן יקרות קצת יותר.

יש לא מעט מתנות לגבר שעולות סכומים מכובדים, אך בסקאלה הבינונית תמצאו כל מיני מתנות שחרור קלאסיות. השימושיות מביניהן יהיו, לדוגמא, שעון דיגיטלי G-SHOCK, מכונת אספרסו ניידת, או מכשיר עיסוי רב עוצמה. אחרות, יותר ב"סטייל" או דקורציה למשרד החדש של המשתחרר או לדירה אליה הוא יוצא יכולים להיות סט חרבות סמוראי דקורטיבי או בר יין מעוצב בכל מיני סגנונות. וזכרו לבחור מכל הלב, כי מתנה לשחרור היא הזדמנות לבחור ביצירתיות, ולפנק מישהו שאוהבים בדרך לאזרחות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה